شروع کمپین عیدانه راست چین

| تا 80% تخفیف استثنایی

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
captcha

با ورود و یا ثبت نام در پیشتاز وب شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت پیشتاز وب و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

شرکت تولید محتوا در تهران

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

پیشگفتار

با توجه به گسترش اینترنت و فضای آنلاین، موثرترین روش برای پیشرفت مشاغل آنلاین، استفاده از محتوای با کیفیت، استاندارد و اصولی است. از آنجایی که کار تولید محتوا، یک مهارت تخصصی و نیازمند آگاهی و تجربه است بسیاری از صاحبین مشاغل ترجیح می‌دهند برای پیشرفت سریع در فضای آنلاین از خدمات تولید محتوا که عموما توسط شرکت‌ها و آژانس‌های تولید محتوا ارائه می‌شود استفاده کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین شرکت‌های تولید محتوا در تهران بپردازیم.

شرکت رایا مارکتینگ

بدون شک رایا مارکتینگ را باید یکی از موفق‌ترین فعالان در عرصه تولید محتوا دانست. این شرکت از جمله سایت‌های فعال در زمینه تولید محتوا در تهران است که خدمات تولید انواع محتوا را به کاربران ارائه می‌کند. نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای بسیاری به صورت فریلنسر با این مجموعه همکاری می‌کنند. رایا مارکتینگ انواع محتوا را به زابن‌های مختلف – متناسب با نیاز کارفرما – تولید کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن این خدمات را با قیمت‌های مناسب در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.

شرکت الو محتوا

از دیگر فعالان حرفه‌ای در عرصه تولید محتوا در تهران می‌توان به شرکت الو محتوا اشاره کرد. الو محتوا یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های تولید محتوا در تهران است که با جمع آوری تیم‌های تخصصی تحقیقی، نویسندگی، گویندگی، سئو و… اصولی‌ترین و استانداردترین انواع محتوا را به مشتری ارائه می‌کند. خدمات این شرکت تولید محتوا در تهران شامل تولید انواع محتوای تصویری، متنی، پادکست، اینفوگرافیک، مبتنی بر آخرین الگوریتم‌های امتیاز دهی موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی است. تیم تولید محتوای الو محتوا، کلمات کلیدی مورد نظر در حوزه‌های مختلف را از طریق ابزارهای تخصصی استخراج کرده و با بررسی رقبا، حرفه‌ای‌ترین و خلاقانه‌ترین محتوای ممکن را تولید می‌کند.

مطلب مرتبط:  تولید محتوای ویدئویی

از دیگر نقاط قوت خدمات الو محتوا می‌توان به تولید محتوا به انواع زبان‌های دنیا اشاره کرد، همچنین وجود تیم‌هایی متشکل از تولیدکنندگان محتوای تخصصی در زمینه‌های مختلف پزشکی، مهندسی، تجاری، روانشناسی، ارزهای دیجیتال و… امکان استفاده از محتوای کاملا تخصصی را برای صاحبین کسب و کار مهیا می‌سازد.

شرکت فرا محتوا

از دیگر شرکت‌های تولیدکننده محتوا در تهران باید به فرا محتوا اشاره کرد. تمام خدمات این شرکت تولید محتوا در تهران به صورت آنلاین بوده و مانند سایر رقبای خود در این عرصه، انواع محتوا را بر اساس استراتژی‌های تعیین شده از کارشناسان محتوا تولید می‌کند. هزینه تولید محتوا در این شرکت متناسب با کیفیت و نوع محتوا است. گفتنی است که فرا محتوا در مقایسه با سایر رقبای خود هزینه‌های بیشتری را در ازای ارائه خدمات تولید محتوا دریافت می‌کند. امکان دریافت مشاوره آنلاین در مورد محتواهای تولیدی از دیگر امکانات این سایت تولید محتوا است.

شرکت تولید محتوا پونیشا

از دیگر شرکت‌های تولید محتوا می‌توان به پونیشا اشاره کرد. پونیشا در زمینه تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال، برنامه نویسی، وردپرس و … فعالیت کرده و با همکاری با متخصصان فریلنسر بهترین خدمات را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند.

شرکت وب پویا

شرکت وب پویا یکی از بهترین شرکت‌های تولید محتوا با سابقه طولانی است که تمامی خدمات تولید محتوا از جمله محتوای متنی، محتوای ویدئویی، تولید محتوای صوتی و… را به متقاضیان ارائه می‌کند. استفاده از گروه‌های تولیدکننده محتوای تخصصی، بررسی رقبا، گروه ویراستاری، استفاده از اصول سئو در تولید محتوا و… از جمله مهمترین نقاط قوت این شرکت تولید محتوا در تهران به شمار می‌رود.

مطلب مرتبط:  10 ایده ناب برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام

شرکت لاوان

آژانس دیجیتال مارکتینگ لاوان از جمله شرکت‌های فعال در عرصه تولید انواع محتوا است. این شرکت ضمن داشتن سابقه قابل قبول با به کارگیری تولیدکنندگان حرفه‌ای و با تجربه تولید انواع محتوا، محتواهای با کیفیت و استاندارد را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند. رزومه درخشان این شرکت تولید محتوا در تهران از جمله نقاط قوت آن محسوب شده و او را در فهرست ما جای داده است.

انتخاب بهترین شرکت تولید محتوا در تهران

نباید فراموش کرد که تولید محتوا با هدف جذب مخاطبین هدف صورت می‌گیرد و استفاده از آن برای جذب مخاطبین از طریق موتورهای جستجو یا شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها است. بنابراین تولید محتوا مبتنی بر اصول حرفه‌ای و به کارگیری قواعد و استانداردهای بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو (سئو) باید مد نظر قرار داشته باشد.

اگرچه تعداد شرکت‌های تولید محتوا روز به روز در حال افزایش است اما باید پذیرفت که خدمات حرفه‌ای و استاندارد چیزی نیست که خروجی همه این شرکت‌ها باشد. همکاری با شرکت‌های دارای رزومه قوی، سابقه درخشان و نمونه کارهای موفق باید مهمترین اصل در انتخاب شرکت تولید محتوا در تهران باشد.

یک شرکت تولید محتوای موفق باید دارای تیم‌های تخصصی برای تولید انواع محتوا (محتوای تصویری، متنی، ویدئویی، پادکست، اینفوگرافیک و…) تیم‌های ویراستاری، سئو و تحقیق (برای تهیه محتوای یونیک، اصولی، استاندارد و متناسب با نیاز مخاطب در حوزه هیا مختلف) قابلیت تولید محتوا به زبان‌های مختلف به شکل کاملا نیتیو و قیمت‌های منطقی و رقابتی باشد.

اگرچه ممکن است این استانداردها برای همکاری و انتخاب بهترین شرکت تولید محتوا در تهران کمی سختگیرانه به نظر برسد اما مطمئنا از میان فعالان بسیار در این عرصه می‌توان شرکت‌های حرفه‌ای را با ویژگی‌های یاد شده یافت که کمک می‌کنند کسب و کار شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه گام‌های توسعه و پیشرفت را بردارد.

مطلب مرتبط:  آموزش تولید محتوا در فضای مجازی

در فضای کسب و کار آنلاین کسب و کارهایی موفق خواهند بود که بتوانند در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گیرند. این امر جز با تولید محتوای حرفه‌ای و صرف هزینه برای تبلیغات و بازاریابی امکان‌پذیر نخواهد بود.

جمع‌بندی

برون سپاری محتوا موضوعی است که همواره مورد توجه صاحبین کسب و کار قرار داشته است. با توجه به این که تولید محتوا یک فرآیند کاملا تخصصی است باید توسط افراد با تجربه، تخصص و دارای آگاهی کافی انجام گیرد. استفاده از خدمات آژانس‌های تولید محتوا می‌تواند بهترین اقدام صاحبین کسب و کار و سایت‌های اینترنتی به شمار رود. ما در این مقاله به معرفی چندین شرکت تولید محتوا در تهران پرداختیم که از نظر جلب رضایت مخاطبین و ارائه محتوای حرفه‌ای و استاندارد از سایر فعالان این عرصه شناخته شده‌تر هستند.

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

محصولات جدید

جستجو کنید ...

فهرست محتوا ...

تبلیغات